четвъртък, 19 март 2020 г.

Четвърти ден

Четвърти ден:
Вълшебството в здравето

  
То започва с изчитането на текста за здравето, които следва по-долу. След като изчетете изписаното за определена чат от тялото си (добре е да използвате поместената в началото на блога статия "Вълшебството в здравето"), затворете очи и го повторете наум, като се изпълните с колкото се може повече благодарност.

Кажете:
Благодаря за моите крака и стъпала!
Благодаря за моите ръце, длани и пръсти!
Благодаря за удивителното ми усещане за вкус!
Благодаря за прекрасното ми обоняние!
Благодаря за скъпоценното ми осезание!
Благодаря за очите заради, които виждам всичко!
Благодаря за слуха ми!
Благодаря за моя мозък и прекрасния ми ум!
Благодаря ви, клетки!
Благодаря за органите, които работят съвършено!
Благодаря за силното ми и здраво сърце!

След това си взимаме картичка и я слагаме на място, където ще я виждаме всеки ден (може и на лист хартия). На нея пишем: АЗ СЪМ ЖИВ, БЛАГОДАРЕНИЕ НА ДАРА НА ЗДРАВЕТО.
Днес най-малко 4 пъти погледнете думите, прочетете ги бавно и се изпълнете с чиста благодарност.
Това е.

Като изпълните задачата за деня напишете:
Ден (04/28) изпълнен

Упражнение по вълшебство номер 4: Вълшебното здраве
1. Повторете трите стъпки от Упражнение по вълшебство номер 1 — Изброяване на благословенията: направете списък с десет благословения. Запишете си защо сте благодарни. Прочетете списъка, като след всяко благословение произнасяте: благодаря, благодаря, благодаря, и се изпълнете с възможно най-дълбока благодарност за този дар в живота ви.
2. На лист хартия или картичка запишете следните думи:
АЗ СЪМ ЖИВ ПОРАДИ ДАРА НА ЗДРАВЕТО.
3. Сложете листа с написаните думи на място, където ще го виждате често през деня.
4. Най-малко четири пъти прочетете думите бавно и се почувствайте възможно най-благодарни за скъпоценния дар на здравето!
5. Когато си легнете, вземете Вълшебното камъче в ръка и произнесете вълшебната дума благодаря по отношение на най-хубавото нещо, което ви се е случило днес.

Вълшебен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар